Sunday 22 April 2012

Family portrait, and new specs !

(I'm wearing: Jeans: Vero Moda/Top: Jacob/Necklace: Aldo/Bracelet: Tiffany and co, Glasses: Tiffany and co)

I'm more a candid pictures kinda gal, but I do love to have a more formal family portrait. So when I got to my dad's yesterday we decided to do a little session ! Here's my fave one !

A couple of weeks ago I talked about my search for the perfect specs (see my inspiration post HERE), and those are the ones I got. They are Tiffany and co. frames I got from Lens Crafters.

Have a nice sunday !

Je suis plutôt du type photos candides, mais j'aime avoir une photo de famille un peu plus formelle. Alors quand nos sommes arrivés chez mon père hier, nous avons décidé de faire une petite session. Celle-ci est ma favorite !

Il y a quelques semaines je vous parlais de ma recherche de la parfaite paire de lunette (vous pouvez voir en photo mon inspiration dans le billet ICI) et voici celles que j'ai choisie. Elles sont de Tiffany and co et je les ai prises chez Lens Crafters.

Bon dimanche !

No comments:

Post a Comment